Sunday, September 11, 2011

Tristess

Ligger kvar i sängen och försöker hitta något datorrelaterat att fylla upp fritiden med.

Har just tröttnat på Civilization 5 (för övrigt kanske den bästa spelserien som gjorts).

Just beställt och håller på att ladda ner Heroes of Might and Magic 6. I och för sig bara beta än så länge. En månad kvar till själva spelet släpps. Medan spelet laddas ner på Steam så har jag kollat in höstens nya utbud av tv-serier.

Känner jag mig själv rätt så kommer jag följa Alcatraz, The Finder, Grimm, Person of Interest, Prime Suspect, Scandal, Terra Nova, The 2-2 och Unforgettable. Fast ska jag vara ärlig så såg jag inte en enda serie som jag verkligen ser fram emot. Riktigt låg intressefaktor på serier som kommer ut nu. Enda som varit riktigt, riktigt bra är Game of Thrones. Känns som att HBO är den enda kanalen som försöker göra något bra och inte bara spy ur sig plattityder.

2 comments:

  1. Är inte alls imponerad av HOMM 6 än så länge.

    ReplyDelete
  2. Nej. Det är helt klart en besvikelse.

    ReplyDelete