Sunday, February 20, 2011

Erl 30

Var på fest igår. Var Erls firande av att han flyttat till Solna, såhär ett år efter själva flytten. Han ligger fortfarande före mig eftersom jag flyttade hit för 5 år sen och fortfarande inte haft en riktig inflyttningsfest. :)

Laddade för festen med att köpa en ostkorg och sen äta pizza.

Ostkorgen köptes på Wijnjas Ost- och Vinkällare. En grossist som har lite vanlig försäljning. Känns småmysigt att gå in genom vad som ser ut som en garageport och sicksacka mellan bråte för att komma till själva affären. Fantastiskt utbud med ost och tillbehör (korv/oliver/kex) och väldigt trevlig och engagerad personal.

Pizzan åts på Il Forno da Gino och det fick bli en pizza med ruccola, parmesan, olivolja, citron och breasola.
Hade ingen kamera med mig till festen och batteriet dog på mobilen så jag fick inga bilder med mig därifrån. Var dock väldigt trevligt att träffa Erl med flickvän. Många vänner som man träffat genom Erl och inte sett på en två/tre år.

No comments:

Post a Comment